VTM > Resurse umane
VTM - Vulpoi & Toader Management

Resurse umane

Resursele umane constituie elementul creator, activ și coordonator al activităţii din cadrul organizaţiilor, ele influenţând decisiv eficacitatea utilizării resurselor materiale, financiare şi informaţionale. A descrie oamenii ca fiind “resurse” le subliniază importanţa şi arată faptul că managementul lor cere nivele înalte de preocupare sinceră faţă de oameni, atenţie şi profesionalism. 

Numai prin satisfacerea nevoilor angajatului se va putea obţine implicarea acestuia în realizarea obiectivelor organizaţiei şi numai contribuind la succesul organizaţiei, angajaţii vor putea să-şi satisfacă nevoile legate de munca pe care o desfăşoară. Numai atunci când cei implicaţi înţeleg această relaţie, managementul resurselor umane ocupă o poziţie importantă în cadrul organizaţiei şi poate contribui la succesul acesteia. 

Managementul resurselor umane presupune imbunatățirea continuă a activităților tuturor angajaților companiei în scopul realizării misiunii și obiectivelor organizaționale. Transferul responsabilității și eliminarea riscului legislativ, pot evita erorile de interpretare și întârziere în aplicarea corectă a legislației în domeniul resurselor umane.  

Administrare de personal

  • Gestiune baza de date si introducere date angajati noi, incetari si modificari ale datelor angajatilor existenti; 
  • Intocmirea contractelor individuale de munca, actelor aditionale, deciziilor de incetare, deciziilor de suspendare etc.; 
  • Intocmire alte documente de personal (nota lichidare, adeverinte vechime, adeverinte de somaj, etc.); 
  • Evidenta contracte pe perioada determinata sau suspendate; 
  • Evidenta concedii de odihna; 
  • Intocmire orice tip de adeverinte solicitate de salariati; 
  • Operarea inregistrarilor sau modificarilor in baza de date electronica Revisal; 
  • Eliberarea oricaror alte documente de resurse umane in cel mai scurt timp; 
  • Emiterea diverselor rapoarte in ceea ce priveste structurarea informatiilor specifice administrarii de personal; 
  • Asigurarea interactiunii cu diversele institutii ale statului (Inspectia Muncii, Casa de Pensii, Casa de Sanatate) in vederea obtinerii documentelor sau informatiilor solicitate de angajati. 

Serviciile de calcul salarial

  • Intocmirea statelor de plata conform legislatiei in vigoare (calculul concediilor medicale, al concediilor de odihna, orelor suplimentare, sporurilor, bonusurilor, retinerilor, pensiilor suplimentare, avantajelor in natura s.a.); 
  • Intocmirea rapoartelor specifice: rapoarte de costuri, liste de taxe, Declaratia 112, evidenta zilelor de concediu de odihna, evidenta zilelor de concediu medical, s.a.; 
  • Completarea adeverintelor de banca pentru salariati; 
  • Transmiterea fluturasilor de salariu in format electronic pdf. sau “hartie securizata – pin bancar” sau parolati pe email; 
  • Intocmirea fisierelor de banca pentru plata salariilor; 
  • Procesarea calculului salarial pentru veniturile din drepturi de autor, contracte de mandat, contracte de administrator (daca este cazul). 

Salarizare

Prin externalizarea administrării salariilor vă vom elibera de orice fel de griji. Acest fapt este bazat pe presupunerea că, întalnirile tale cu oamenii cheie din activitatea contabilă şi atenţia sporită pentru afacerile tale sunt mult mai importante decât verificarea declaraţiilor legate de statele de plată şi înregistrarea acestora la autoritătile competente. 

Pe lângă procesarea statelor de plată, vă putem oferi asistenţă şi în domeniul Dreptului muncii, atunci când este nevoie de pregătirea unui contract de muncă sau a oricarui alt tip de document pentru angajaţii tăi. Nu va fi nevoie să te adresezi unui avocat. Este suficient sa te adresezi contabilui de salarii, care va rezolva problema ta impreună cu departamentul nostru juridic. 

Recrutare personal

Recrutăm personal pentru posturile pe care le Clienţii noştri le au disponibile la compartimentul economico-financiar. 

Împreună cu dumneavoastră analizăm postul pe care doriți să îl ocupați și apoi ne ocupăm de toate aspectele recrutării, inclusiv de formalitățile de angajare. 

Recrutarea personalului financiar-contabil este o activitate care comporta multe riscuri. Având în vedere că vom lucra, în mod direct cu persoana selectată, vom trata cu mare atenţie acest proces de selecţie. 

Serviciile noastre